ZWiK Prudnik 2022

Biuro Obsługi Klienta

Poniedziałek - Piątek

Godziny otwarcia: 7:00 - 15:00

tel./fax. (0-77) 436 36 17
e-mail: biuro@zwikprudnik.pl
 

ZWiK Prudnik sp. z o.o.

ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik

    

E-BOK

Dział Jednostka Realizująca Projekt

Kierownik Działu Windykacji

Bogusław Wołczyk


Ukończył Wydział Inżynierii Sanitarnej Politechniki Wrocławskiej w specjalności Ochrona Środowiska w 1984 roku.

W zakładzie pracuje od 1996 roku.

Dział JRP zajmuje się przygotowaniem, realizacją i nadzorowaniem inwestycji prowadzonych przez Spółkę, a także:

  • prowadzenie procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez ZWiK Prudnik,

  • wydawaniem zapewnień o dostawie wody i odprowadzaniu ścieków,

  • wydawaniem technicznych warunków podłączenia do sieci wod/kan,

  • uzgadnianiem dokumentacji projektowej sieci oraz przyłączy wod/kan, oraz sieci/przyłączy energetycznych, gazowych, cieplnych, telekomunikacyjnych,

  • opracowywanie projektów umów oraz nadzorowanie realizacji zawartych umów z wykonawcami, jak również naliczanie kar umownych w przypadku przekroczenia terminów realizacji umów,

  • opracowywanie zapytań ofertowych dla inwestycji prowadzonych przez Spółkę,

  • pozyskiwanie środków na realizację zadań,

  • udział w naradach koordynacyjnych w Starostwie Powiatowym w Prudniku

  • kierowanie i nadzorowanie nad prawidłowym wykonaniem robót budowlanych,

  • konserwacyjnych oraz usuwaniem awarii na sieciach wod-kan.,

  • prowadzenie dzienników budowy, załatwianie spraw zakończenia budowy,

  • uczestnictwo w odbiorach technicznych robót prowadzonych przez Spółkę oraz przez inne podmioty,

  • koordynowanie prac z inwestorami, wykonawcami robót, udział w naradach,

  • nadzór na przygotowaniem i realizacja inwestycji, współpraca z projektantami i geodetami,

  • kontrola sieci wod – kan, wyszukiwanie awarii – praca z korelatorem i loggerami, kamerą inspekcyjną,

  • pozyskiwanie środków zewnętrznych np. z PROW, WFOŚiGW

  • przygotowywanie całości dokumentacji SIWZ i prowadzenie spraw związanych z Zamówieniami Publicznymi, tworzenie zapytań ofertowych,

  • sporządzanie zleceń na realizację zadań, inwestycji,

  • zgłaszanie zajęcia pasa drogowego odpowiednim jednostkom organizacyjnym zarządcy drogi, zgłaszanie umieszczenia urządzeń w pasie drogowym, tworzenie zestawień rocznych za opłaty urządzeń w pasie drogowym,

  • wnioskowanie o wyposażenie niezbędnego sprzętu bhp, odzieży ochronnej, sprzętu ochrony osobistej dla pracowników,

  • przyjmowanie zleceń na usługi budowlane oraz spraw dotyczących awarii na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych,

  • przestrzeganie i stosowanie się do zarządzeń i instrukcji obowiązujących w Zakładzie,

  • prowadzenie działu BHP w Zakładzie pracy tj. min. wydawanie skierowań na badania profilaktyczne, rozliczanie ekwiwalentów, szkolenie pracowników, wysyłanie na szkolenie pracowników, prowadzenie zamówień związanych z BHP, współpraca z dostawcami w zakresie BHP, prowadzenie kartotek wyposażenia pracowników, kontrola stanu BHP w Zakładzie, badanie wypadków przy pracy, GUS, udział w kontrolach zewnętrznych, dbanie o dobry stan BHP w Zakładzie,

  • przestrzeganie dyscypliny ładu i porządku oraz przepisów BHP w pełnym zakresie na stanowiskach pracy w stosunku do siebie i podległych pracowników, ocena ryzyka zawodowego,

  • przestrzeganie przepisów BHP w pełnym zakresie obowiązujących podczas eksploatacji obiektów technologicznych oraz maszyn i urządzeń znajdujących się w dziale wykonawstwa.

 

Kierownik Działu Jednostka Realizująca Projekt

Arkadiusz Szymański