11 lipca 2022

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

W związku ze zgłaszanymi problemami z dostarczaniem faktur w formie elektronicznej, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów, od 01 lipca 2022 r. uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. System E-BOK jest platformą internetową, która zapewni szybki i łatwy dostęp do niezbędnych informacji, daje możliwość sprawdzenia między innymi bieżącego salda, historii finansowej, szczegółów zużycia wody oraz wysokości faktur, czy też indywidualnego rachunku bankowego do wpłat.

E-BOK znajduje się pod adresem: https://zawode.zwikprudnik.pl.

Wszelkie informacje dotyczące działania platformy oraz sposobu logowania dostępne są na naszej stronie internetowej www.zwikprudnik.pl w zakładce E-BOK.

Mamy nadzieję, że platforma spełni Państwa oczekiwania.

Jednocześnie przypominamy o możliwości zmiany sposobu doręczania faktur z formy papierowej (doręczanej listownie bądź osobiście) na e-fakturę.

Klient oszczędza czas (faktura natychmiast po wystawieniu trafia na skrzynkę e-mailową) i pieniądze (miesięczna ulga dla korzystających z e-faktury to aż 1,50 zł odliczane od opłaty abonamentowej). Jednocześnie wspólnie przyczyniamy się do ochrony środowiska.

Zachęcamy do korzystania z E-BOKa i zmiany faktur na elektroniczne.

 

E-BOK

    

Biuro Obsługi Klienta

Poniedziałek - Piątek

Godziny otwarcia: 7:00 - 15:00

tel./fax. (0-77) 436 36 17
e-mail: biuro@zwikprudnik.pl
 

ZWiK Prudnik sp. z o.o.

ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik

ZWiK Prudnik 2022